Vår?

Ja, snön har ju faktiskt smält på bra i veckan, det känns nästan som att man kan börja få lite vårkänslor nu! Mkt lättare att cykla nu också, det glädjer mig!

Veckan som gått, gick väldigt fort, snurrigt värre var det väl då det fattades folk och så där men vi löste ju det med :)

Fullt ös ungefär med barnen också, de flesta har börjat tillfriskna så denna vecka blir det väl fullt hus ungefär, då är det skönt att det går mot ljusare tider, ni anar inte vad jag längtar till sommarn! Sol och värme, gottans! Ska försöka va mycket i stugan i sommar, förra året blev det bara 2 veckor så vill ha lite mer där, 2 veckor går ju så fort!!

Var också på något spännande i veckan, men tänker nog hålla det för mig själv ett litet tag till :) Men man kan ju inte låta bli att skriva om det!

i går var jag och t på stan, mysigt värre men vi båda har lite "köpstopp" så det blev inga större inköp, varsitt klädesplagg typ.. jag och P sparar ju så mkt vi bara kan för det behövs när man ska inreda ett helt hus... iofs kommer vi inte köpa alla möbler på en gång men onödigt att köpa "onödiga" saker nu när vi behöver spara!

Mamma och pappas flyg var försenat så de kom inte förräns på kvällen och då käkade vi middag, de ville egentligen bara ha en macka men vi skulle ändå käka så vi gjorde en enkel middag med hemmagjort potatismos och våra hemmagjorda korvar, fick mkt beröm för dem :)

Fick lite kläder av mamsen, bland annat två klänningar i såklart rosa och lila som jag längtar att använda längre fram i vår/sommar! fick också kryddor för det hade jag på min önskelista :) Tack för det!!


Nu ska jag jobba lite, brukar sitta en stund på söndagarna för att slippa komma så tidigt till jobbet och planera, skönare med liite sovmorron i varje fall!

I morrn är det också APT, skönt att jag har sovmorron och inte börjar förräns 9,30 :)


Kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback