SÅ var det dags igen!

Another week är till ända! Nu börjar det gå mot våren, och vi kommer strax in i februari - det gillar jag fantastiskt mkt, alltså att vi byter månad, helst skulle jag redan vilja vara framme i april eller nåt för då BORDE det vara vår och inte så iskallt och jävligt det är nu, jag hoppas verkligen det blir en lång fin vår, en lång fin sommar och en lång fin höst för att vi igen ska klara denna odrägliga vinter, annars flyttar jag utomlands ett halvår! :)

Nä nu ska jag inte klaga mer, denna vecka har varit hyffsat lugn, har varit ganska pigg även om jag fortfarande är liite förkyld och har huvudvärk till och från, så här länge har jag aldrig varit förkyld, tack vinter för det!!
Tyckte att den gick fort också, kanske berodde på att vi hade studiedag på fredagen? Vi var på föreläsning på fm, kom på att det kändes så ovant att sitta still och lyssna i 3 timmar, var lite svårt med koncentrationen.. konstigt för när jag pluggade så hade man ju massa föreläsningar i veckan och gärna två per dag och då var det inga problem, tänk vad snabbt man vänjer av sig!

Till lunch gick vi och käkade thailänsk - curry nam nam heter restuarangen, var mkt gott - gillar ju lite starkare mat ;) Sedan på em hade vi en bra diskussion, jag och min grupp iaf :)

Sedan så blev det helg, hela veckan så har jag sagt att jag ska sova hela helgen men det har inte riktigt gått, så har varit i stan en sväng, blev lite fynd faktiskt, sedan sprang jag till bibblan och lånade en bok - länge sen jag läste skönlitteratur nu och sedanpå kvällen kollade vi på en film - the wolf man med bla anthony hopkins, deras varulvar var skitfula gjorda och det störde faktiskt hela filmen... jag trodde faktiskt först att det var en gorilla lös i filmen (tänk king kong) för det var så den såg ut! Inte precis tw 3 precis (eclipse) då den är otroligt välgjord ut med varulvarna..

I veckan blir det väl lite jobb med, inget speciellt som händer (tänk det gör inte ofta det på veckorna, blir bara jobb och vardagsbestyr)!

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback