Nej jag har inte gått under jorden...

jag bara har glömt skriva, inte orkat och/eller inte haft tid!

Januari månad är snart till ända - gott som tusan tycker jag! Är som vanligt otroligt trött på vintern så nu ge mig vår eller allra helst sommar och semester!!

i två  veckor har jag varit förkyld - inte så roligt.. ändå har vi varit i hälsingland en sväng och nu denna helg har familjen varit här - mycket trevligt!

Nu hoppas jag denna vecka ska vara lite lättare för mig då förkylningen börjar släppa - inte van  att vara förkyld alltså! Min chef var snäll i onsdags och lät mig vara hemma från kvällsmötet - jag resonerade att det är bättre att jag orkar komma på dagen när barnen är där än på kvällen - hon tittade på mina ögon när jag sa att jag gärna slipper för att jag är förkyld och svarar; ja, ja ser det på din ögon! Tydligen såg jag sjuk ut också! Men lite förkylning stoppar inte mig men tack för att jag slapp mötet!

Det har inte hänt så mkt sen sist, varit på husvisning som vi återigen hoppas mkt på så håll tummarna för om det går vägen - då kommer vi ha mkt att göra!! Som flytta tex :)

Ha det gott alla goa människor! Från en godissmaskande johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback