Sola skiner!

Snön smälter!!! Det går åt rätt håll!! Tre veckor kvar av februari, sen ska vi bara igenom mars, sen så borde vi ha varm ooch skön vår :)

Denna vecka har varit helt absurd egentligen, jag förstår inte egentligen hur jag och A orkade igenom dagarna, men på nåt vis gör man alltid det, går ju inte precis att lägga sig ner och försvinna utan man måste igenom dagen och sedan när dagen är slut, jag kommer hem, då slänger jag mig i soffan och är totalt slut... min kära man fick göra mat och han diskade också, det var snällt, han visste hur vi hade det på jobbet denna vecka!

Men nog går det fort när man stressar ihjäl sig, veckan bara försvann! I fredags förresten, kom jag på en idè om att vi i mitt arbetslag skulle ta oss till tom tits för att lära oss lite om teknik, jag hade två biljetter dit som jag ocj patrik aldrig skulle hinna använda, så därför sa jag att vi kan bjuda på det. Chefen var mkt positivt och tyckte det var en så bra idé att hon betalade resten, så vi hade en mysig förmiddag där och fick även med oss två experimentböcker hem :) SÅ nu finns det ingen återvändo!!

I fredags skrev vi också på kontrakten till vårt nya hus!!!! Känns helt jäkla overkligt!! Var kanske inte precis ett sånt hus jag tänkt i mina drömmar men har insett att om jag ska få allt jag tänkt så kommer jag dels inte hitta det här i Nyköping då de dels inte finns några till salu och dels att då kommer de kosta skjortan. Mina drömmars hus ligger ju i bushen ungefär och njaaa läget spelar ju faktiskt mer roll känns det som... och nu hittade vi ett som vi både gillade och va 17 vi slog till :) Och jag tror det kommer bli superbra!!! Det enda vi behöver göra på det just nu ( i framtiden kanske vi ändrar om lite såklart) är lite småfix som att byta lite golv och tapeter, men det är ju bara roligt!!


Nähä, nu ska jag ta en prommis i solen, sen ska jag baka, sen prommis igen, sen vila, vaknade med min jäkla öronvärk och huvudvärk (har konstant huvudvärk nu :( ), sen är det väl måndag igen!


Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback