22 minus...

det är inte klokt, nu är det 22 minus ute.... mina föräldrar kommer till mig kl 07.00 på fredag och ska skjussa mig till jobbet.... jag kommer nog vägra hoppa ut ur bilen, för de är nämligen på väg till arlanda... och ska lyfta till thailand... fy f*n vad jag är avundsjuk just nu på det.. vill så gärna ha värme, vill så gärna se lite blommor och höra lite kvitterikvitter... men vädergudarna njuter av att plåga mig... för ett år sedan var vi på väg till isla de margarita, ön vi bodde på en vecka för att varva ner efter första veckan som vi bodde lite varstans i Venezuela, i djungeln och hos indianerna bland annat... den ön vi gifte oss på :)

Mamma har sagt att det ska bli plusgrader i helgen iaf, hoppas på det, då ska vi åka nånstans och bo på hotell en natt, och fira vår bröllopsdag som är på lördag den 26... vart vi ska vet bara Patrik :) Är ju inte precis thailand eller Venezuela men ändå något, sedan kommer vi ju in i mars och då SKA snön bort om jag än ska stå med hårtorken och blåsa varmluft på den :) ok kanske inte, men det verkar som att det behövs drastiska åtgärder!

Hänt i veckan då? Njaa jobb? Ganska hm händelserik vecka men ändå inte... i går lördag skulle vi till T och K men var tvungna att ställa in, jag hade världens huvudvärk och illamående och patrik mådde också jätteilla och fick inte ens ner någon mat och då vill jag lova att då är nåt som är fel :) Men vi piggnade på oss efter en mängd alvedoner, lite luft och ja, lite godis, fast jag egentligen har slutat... eller iaf dragit ner på det :) Liiite måste man ju ha.. har inte längre någon självdisicplin! När jag var yngre höll jag upp med sötsaker titt som tätt fast jag älskar socker... mitt rekord är faktiskt 18 månader! men skulle det gå i dag?? Njaaaa :) Det är ju faktiskt gott med nåt onyttigt :)


Idag blir det väl lite promenader, lite fix med jobbet, ska till bibblan en sväng.. ja  en typisk söndag, egentligen hatar jag söndagar för att man inte gör nåt speciellt på dem men jag börjar nu för tiden gilla dem, är så skönt att inte göra nåt också!!


Nä nu har jag svamlat tillräckligt, ska måla klart naglarna, sitta lite vid datorn sen trotsa vädret och ta mig ut, men är väl ingen vekling utan viking eller :)


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback