Veckan som gått..

Idag tänker jag inte beklaga mig över hur fort tiden går, tvärtom, jag tycker det för tillfället är skönt att tiden går fort för då är det snart december och de hemska månaderna oktober och november är förbi!

Jag känner att jag för tillfället mår ganska bra! Känns skönt att skriva faktiskt, kanske är höstdepressionerna över för denna gång? Tänk bara när Januari har seglat förbi, då är det nästan sommar igen! :) Om det inte blir som förra årets vinter då förstås... hemska tanke!

Jag har dock väldigt mycket att fundera på, det känns lite jobbigt och bara jag tänker på det blir jag trött, tycker jag alltid är trött nu för tiden! Var på Ica igår och var grymt trött vid 16tiden och ville bara hem, jag och älskling hade gått på stan sen kl 13 så nu var jag less... tänkte på de som sitter i kassan och gör hyffsat monotoma saker, om det hade varit jag hade jag gäspat ungefär 1000 ggr på en timma! Tacka mig själv för att jag har ett hm "aktivt" och varierande jobb som jag har där det är 100 % som gäller hela tiden, tiden springer iväg och när man kommer hem då är man sådär jättetrött men då är det ju ok att vara det!

Veckan som gått var lång, då vi hade avstämningssamtal måndag och tisdag och de är belagda på kvällstid, hade 8 samtal och var gott trött när de var gjorda.. för de som inte är inne i min bransch så är avstämningssamtal ett lättare utvecklingssamtal. Patrik kom hem på tisdagnatten också så där blev min nattsömn lite förstörd men han kompenserade mig med att ge mig massor med toblerone vit - världens godaste choklad :)

Ja, Patrik var ju i Tyskland på studiebesök hos Mercedes, jag är ju inte alls avundsjuk för det :) Jag och T passade då på att göra stan och vi gick på stan i 5 timmar och vi skrattade nästan åt varandra hur mycket kassar och saker vi hade köpt :) Men det är jäkligt skönt faktiskt - att stora delar av julklapparna är inköpta!


Igår blev det också lite stanmys, men inga julklappar köpta, nära en gång men väntar nog lite till, måste fundera lite!

Idag var det lite ledsamt för idag bestämda jag för att begrava (läs slänga) min palm som jag köpte när jag och Patrik flyttade ihop, så nästan 4,5 år blev den!

Nu måste jag ta hand om tvätten, Patrik jobbar idag... de har tydligen missat att det är söndag....!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback