1 advent

Det är helt sjukt att det redan är advent! Tyckte det var nyss jag började jobba på mitt nuvarande jobb! Men det var ju i aug och nu är det december, eller ialla fall snart! Snön vräker ner och det sägs att vintern kommer vara lika illa som förra året, då går jag under! Förvisso gick det bra i våras, men det berodde ju en hel del på att vi var borta halva februari och glassade i 30 graders värme, jag önskar vi hade bokat nåt i år med, men vi får väl se om det blir en spontanresa, men svårt att åka någonstans där det är varmt i februari... om man inte ska åka långt då... fast man kan ju alltid åka till dubai :)

Veckan som gått har det endast varit jobb på schemat, ovanligt eller inte! Endast ett möte på kvällen och det var väl helt okey :) Denna vecka är min drömvecka på jobbet, slutar tidigt två dar och går aldrig längre än halv 5 :) PLUS att det inte är något på kvällen!

I helgen har vi julpyntat, bakat och jag har lyckats springa en gång, det går inte idag kan jag säga, snön vräker ner och det är halt som attan, tur att man inte ska visa sig i bikini på ett tag kan jag säga :) Men trots vädret, så är det ju  julmarknad och skyltsöndag, det är mys det! Och så ska vi knalla och se ett hus också, är väldigt mkt att göra på det huset, men man kan ju alltid kolla, låg ganska bra faktiskt, dock inte i vårt favvoområde, där vi bor nu!

Aja, det blev ett litet inlägg idag, lite ofokuserad och så, tänker på mitt guld, jag ska sälja det tänkte jag eftersom jag är en silvermänniska, så får se vad jag får för det!


Glad adent alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback