oj

va sällan det blir att ja skriver här nu för tiden! hinner inte med det och så har jag just nu ingen större skrivmotivation.. ja har ju faktiskt slutat skolan :) iaf.. denna vecka jobbar ja näst intill heltid,, det är typ bara idag som ja bara jobbar 5 timmar, 12-17.. men då har ja ist vart duktigt och motionerat och städat!

Jobbar denna vecka som lite resurs, lärare och fritidspedagog, en blandad kompott.. idag har eleverna studieledigt så därför börjar ja så här sent och ska va på fritidsklubben alternativt fritids i em..

Nä nu kallar min gröt på mig, sen ska ja snart ta bussen till jobbet! Snart efterlängtad helg.. det är roligt men det är också ett jobbigt yrke jag valt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Hur går det med jobb för dig? Jag har fått tre veckor nu i klass 4 och 6 på "min" skola, där jag hade vfu. Känns superkul! Hoppas det blir något längre vik snart.. Annars är jag mest på förskola, har inte varit "ledig" många dagar som tur är... Hoppas allt är bra med dig.. Kramar Linda

2009-10-04 @ 09:24:33
Postat av: j

Hej!



Jag tänkte på dig nu när jag vart ute och gick och undrade hur det gick för dig! Va skönt att du fått så mkt jobb!! Tre veckor måste vara jätteskönt..! Jag jobbar också alladagar faktiskt, men det blir ju ändå inte heltid då jag inte planerar så mkt.. blir väl mellan 4-6 timmar per dag om jag är i skolan och det är jag mest. Idag och i morron och ev på onsdag är jag i en sjätte klass!

Var på intervju i fredags så får se om det blir något där, är dock i förskolan men ett fast jobb som jag suktar över!



Hörrö du kan du inte fixa facebook, så jag kan se vad du gör om dagarna?

Kramar!

2009-10-05 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback