..

Blir lite dåligt uppdaterat här märker jag.. är så mkt som ska fixas å allt, vet inte hur många ja snackat i tele med idag! Hinner inte skriva här nu heller.. får se i morron.. men ska jobba i morron, ons och fre denna vecka! Bla ska jag fågelringmärka med eleverna :) Va tvungen å tacka nej till jobb idag och på torsdag för ja va tvungen att gå till ams.. .för de måste man om man vill ha ungdomsstödet och som jag inte gärna tackar nej till eftersom jag faktiskt är arbetslös (även om ja börjar få jobba ganska mkt nu) ..

så så ligger det till, jobb i sexan och lite i fyran,, hoppas det går bra.. värsta är nog att hitta dit, ligger i valbo nämligen så cykeln får ledigt denna vecka!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback