Några dagar kvar

Snart börjar ja på imitt nya jobb, på måndag... är så otroligt häftigt att ja lyckats få jobb under de värsta kristiderna sedan 30talet! Ja jösses!

Idag verkar det inte som att det blir något jobb men det gör mig egentligen inte något eftersom jag vet att ja kommer jobba heltid från och med måndag... kan behöva vila lite och få allt färdigt här hemma..

I morron när patrik kommer hem ska vi åka till återvinningen och lämna elektronik och grejer för vi städade förrådet i helgen, välbehövligt!, sedan ska vi åka och titta på en bil också som vi har fastnat för.. nackdelen med den är att den drar en hel del bensin för den har den största motorn.. men den är så fin, precis den färg ja vill ha på den :) (ja ja erkänner, färgen är viktig!),dessutom var det mängder av extratillbehör på den som gps, telefon mm.. så vi får se..

Har ont i mina ärr också, är lite orolig för det, vill gärna inte ha infektioner nu och fler spolningar så hoppas inte att det kommer att bildas fistlar! Usch och fy för det! Inte tid för sånt!

Nu är kl halv 9, nu anser jag att jag är ledig för dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback