Much to do

är det nu.. förutom att springvicka som är djävulskt slitsamt så har ja massa saker att fixa inför flytten nästa vecka, usch och fy men lite roligt ska det bli också! V 44 börjar ja på nya jobbet, fick bestämma lite själv när jag ville börja och det passade mig bäst då! SÅ nästa vecka åker vi neråt till samhället ja ska bo i.. mamma och pappa och min lilla älskling kommer också,. då ska vi vidga våra vyer och kolla in samhället och Nyköping men också hämta min soffa som ja hittade på blocket för en billig penning :)

inte nog med flytt och nytt jobb så närmar sig bröllopet också.. mkt att planera där med.. så nog är det lite bollar i luften,, men trots detta är det ju angenäma bollar och det ska ju faktiskt kännas att man lever :)

Nu ska jag äta lasagne :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med ALLT!! :)

Kramar Linda

2009-10-20 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback