gävle

i helgen var ja i gävle för att träffa älskling och min bästa kompis A... A och ja skulle ju gå på bio bland annat... på NEW MOON, så underbart bra film så det finns inte! längtar tills den tredje filmen eclipse kommer ut, tror den kommer i sommar enligt vad jag läst mig till..

Vi var också och hälsade på hollywuud för vi skulle skriva på papprena på han, han hade fått på sig sina vinterdäck med som va jättefina :) dessutom, så var vi också på bageriet för att komma underfull med hur bröllopstårtan ska smaka... och vad vi kom fram till, vilka smaker och så, är så klart hemlighetstämplat :)

Gick också i stan ihopp om att hitta julklappar men det gick inge vidare.. min bror fyller 25 också på juldan så det är ju lite knivigt med men tror vi har kommit på nåt som nog kommer att uppskattas :)

Det va en helmysig helg, och det va kul och träffa A igen, hoppas nu att man ska kunna träffas lite oftare nu när ja flyttat närmare men ja har insett att man inte har mkt tid över nu när ja jobbar heltid, det är verkligen hela dagarna man jobbar... hm.! Om ja får barn nån gång så ska ja banne mig inte jobba heltid, det är en sak som är säker!

På jobbet då, som vanligt kaos, barngruppen äro inte lätt nånstans och alla är totalt slut när de går hem, de kör musten ur oss! Men så blir det väl med diverse anledningar så inte så konstigt... dagarna går fort ialla fall!

Tur är väl det för ja står snart inte ut med att bo ensam längre utan min sambo! Älskar dig och saknar dig mkt här!


Nu va det en liten uppdatering iaf,, i helgen blir det gävle igen, ska bland annat ta sprutan och kolla in festlokalen.. och ev handla en sak också..

Nu kurrar magen! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback