Vg

på algebrauppgiften... :D Va är det som har hänt egentligen?? Ja har ju aldrig vart bra på matte eller har jag det fast jag inte orkat lägga manken till för att det är tråkigt och omotiverande? Nu har jag en didaktisk hemtenta att göra och sedan en tenta med uppgifter till oss att lösa.. alltså endast teoretiska upppgifter.. Men ja tror det går bra.. nu fick ja ju extra poäng när jag fick VG så känner mig lugn nu faktiskt :)

Lyssnar på twilightcdn nu, är helt såld på den med, gillar lite myskomusik.. å sen kan ja ju inte förstå varför ja aldrig lyssnat på Muse och Linkin park?? Dessa är bland andra med på skivan.. Kan inte nästa pocketbok komma ut så ja kan slänga iväg en beställning ??? hatar att vänta!

Nu ska ja titta lite på de didaktiska uppgifterna i hemtentan, sen hoppas ja solen komemr fram så ja kan få sola lite... därefter blir det städning och ev lite matte ikväll men det tror ja väl knappast.. är ju inte så motiverad längre :(

Men nu matte ändå! Grattis Malena till finalplats!

Kommentarer
Postat av: Linda

bra jobbat, du förtjänar verkligen VG efter allt ditt pluggande!! :D



jag orkade inte vänta på pocketböckerna alls så jag köpte alla som vanliga böcker hahaha :O

2009-05-13 @ 19:06:07
Postat av: j

tack nu är det bara hemtenta och tentan kvar :) Hoppas de går bra med!



Du ska veta att det kliar i fingrarna att inte köpa de andra böckerna redan nu! Men tänkte vänta för ja vill läsa dom i sommar, hoppas de kommit ut då!



Hoppas du har det bra och allt verkar löst sig bra?

2009-05-14 @ 07:43:26
Postat av: Linda

jag tror dom kommer gå hur bra som helst :)



ahaa rätt smart att spara det till i sommar, ligga på beachen å läsa världens finaste kärlekshistoria låter inte så hemskt dumt! :D



allt är bara bra här, i måndags blev allt så mkt bättre på jobbet så nu är allt bra igen :)

2009-05-14 @ 19:33:00
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback