Twilight

I fredas fick jag äntligen min första bok i Twilightserien som bästa L tipsat om. Herregud säger jag bara, är helt fast!! Jag har aldrig läst en bättre bok faktiskt!! Tyvärr läste jag ut den igår söndag så den räckte ju allldeles för kort tid;( men det bästa är att det finns 4 delar till! Det är en makalös fängslande historia om en kärlek som inte borde finnas! Se filmen så förstår ni. Boken minst lika bra om kanske inte bättre!
Så fort pocket kommer ut ska ja köpa nästa, ja längtar, men hoppas att ja kan hålla mig till om en månad när ja åker hem för att jobba för då har ja nåt att läsa! Men Edward och Bellas historia är enastående! Helt såld! Tack L för att du råkade skriva om dem på din blogg!!!!!!!

Eftersom jag inte kunde slita mig från boken igår (på baksidan varnar de till och med för att den är "vansinningt beroendeframkallande" vilket den ÄR) så blev det inte mkt matte gjort, så idag ska ja ta itu med den.. jag börjar nog få lite koll på sakerna kanske.. man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback