Twilight igen

Nu har jag sett den igen för tredje gången och är som besatt.. det är nog första gången en film har gjort det sådär mkt på mig.. men den är något utöver det vanliga som jag egentligen inte förstår.. den är helt enkelt fängslande.. en superbra film om kärlek i unga år!!!

Ja ska defintivt skaffa filmmusiken också - bara den gör att filmen blir om möjligt ännu bättre - älskar baseballscenen och när Bella kommer hem till Edwards familj och de flyger ut genom fönstret.... effektfullt!

Linda du vet inte om det finns någon CD??

Mahh de kommer TVÅ uppföljare (new moon, och eclipse) precis som ja trodde :D men inte förrän i november :(

Nu ska jag ut i alla fall - försöker göra matte men motivationen är inte på topp - men ja förstår ju en del iaf :D



Death is peaceful, easy. Life is harder!





Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst är det sjukt fängslande!! :O jag är oxå helt fast! underbar film å underbara böcker!! inget att tacka för att jag skrev om det ;D



vet inte om det finns nån cd men det borde det ju nästan göra :) å jag längtar som bara den efter nya filmerna!! åååååååh!! :D måste nog se filmen snart igen jag med hihihihi

2009-05-11 @ 18:44:14
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: J

du det finns en cd, bra musik faktiskt :D Den andra filmen new moon kommer först i november :( sedan kommer eclipse 2010 och breaking dawn kommer först 2013!! måste ju stå fel, kan ju inte vänta i 4 år på den!



Denna film måste va en av de bästa som gjorts, för ingen film har fångat mig så som denna!

Gillar kärleken mellan Edward (som är en gentleman) och Bella men även Cullens som håller ihop familjen så fint :)



Åh! ihh

2009-05-12 @ 08:18:46
Postat av: Linda

meeen what?! på 4 år kommer jag ju dö av förväntan :O åååh ska ta å kolla efter cd'n å så ska jag nog allt ta å kolla på filmen igen i helgen :D



ja men eller hur, jag håller verkligen med! helt otrolig film! å ja kärleken som skildras i filmen är helt fantastisk :) the perfect lovestory!

2009-05-12 @ 21:51:30
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

Cd:n är enligt mig superbra, gillar lite mystisk musik!



Jo det stod att den kommer 2013, men det kan komma att ändras, för varför ett så stort hopp mellan eclipse (2010) och breaking dawn? Nä måste va fel!

2009-05-13 @ 07:58:05
Postat av: Linda

hoppas verkligen det är fel :D hahaha orkar verkligen inte vänta såå länge :O

2009-05-13 @ 19:03:07
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback