Suck!

Usch det är inget roligt nu, regn å skit å så massa matte... läraren tog bort en uppgift iaf det var ju skönt. Men jag bara måste ha vg på de två inlämningsuppgifterna för att ens ha chans att få ett bra betyg. Det räcker inte ens att skrapa ihop full pott på tentan om jag bara får g på inlämningsuppgifterna. Därmed sänker jag mitt betyg rätt rejält - om det skulle gå sådär. Hm.. orkar inte tänka på det.. tentan kommer va svår känns det som nu, men hoppas han lägger den på en sjust nivå.. vi är de första som går kursen så vi har inte ens gamla tentor att öva på... jobbigt!

Mycket är jobbigt nu, inte bara matten,, det sitter en såndär tung sten i hjärtat på mig.. Men skam den som ger sig!!!

Helena! Hinner inte skriva grattis i morgon, så jag gör det idag!! Grattis på födelsedagen en dag för tidigt!! Hoppas du får en superdag! Även en dag föregrattis till min kusse som också fyller år, hela 22 bast!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken tur att ja gick in och läste idag ;) Du är väl för söt..tack! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-05-05 @ 22:08:23
Postat av: Linda

kämpa på vännen! jag vet att du kommer klara det galant! du vet var jag finns om du behöver prata, klaga eller vad som helst <3

2009-05-05 @ 22:26:10
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

hmm skrev en kommentar nyss men vette tusan vart den tog vägen?! kanske kommer den sen, det brukar ju kunna strula ibland med kommentarerna :S



men iaf, det jag skrev va att kämpa på vännen! jag vet att du kommer klara detta hur bra som helst! å om du behöver prata, klaga på skolan eller vad som helst.. så vet du var jag finns <3

2009-05-05 @ 22:31:14
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: J

H: Jag visste allt att du läste :D Hoppas du får en underbar dag!



L: Tack va söt du är! Och detsamma till dig, om du behöver mig så är ja ju här :) Just nu spyr ja på matten, men skam den som ger sig!

2009-05-06 @ 07:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback