Sola skiner

Vilket underbart väder det har varit och är! Som en semestervecka ju! Sol sön mån tis, lite mulet ons tors och nu toppenväder hela helgen - gissa vem som ska sola ännu mera??!! Så himla skönt, en stor fördel med att va student också, ska ta med mig filten och matten ut å sola och plugga - ge mig energi!
Har faktiskt redan städat, började direkt när jag klev upp.. sedan har jag nu också skickat in adhd autism portföljen som blev hela 22 sidor! Känns skönt att en kurs är färdig!
Nu har jag också beställt låt den rätta komma in, den ska jag läsa på bussen hem nästa vecka.. L varnade mig för gråtattacker i när jag hör din röst, så kanske inte så lyckat att sitta å lipa på en buss.. :) Så därför väntar jag med att beställa den tills den kommer ut i pocket den 15 juni - vad jag längtar! Ut i sola gott folk å insup er energi! För visst har man tusen kilo energi mer än på vintern??? Länge leve älskade sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback