Sol å matte

Jo gud va dagarna går! L, A och jag har insett att vi har ungefär 12 dar kvar på oss att bli duktiga på matte.... krisitflygare kommer att bestå av en hel del matte för min del faktiskt.. nästa vecka har ja lektioner hela veckan utan fredag och sedan så är mattetentan på måndan.... nice!

Låg ute å solade och läste lite matte faktiskt, men som vanligt så somnade ja väl.. går inte att sola utan att somna ett tag :) När jag kom in igen från balkongen har ja fått såna där snygga ränder på ryggen.. på framsidan hade ja ju vett å ta av mig så det inte skapades nya linjer men på ryggen tänkte ja.. äsch det tar väl ingenting... tji fick jag.. hoppas på sol nu dessa lediga dagar! För matte, det kan man göra utomhus och när man är vaken :D

2 veckor kvar av terminen, kanske min sista ever?? börjar jobba om två veckor, sen så får vi se va som händer.. .spännande ändå faktiskt! Men ja saknar en del personer så ja hoppas det löser sig snart.. vill ju liksom inte bo här i gävle längre.. nu har ja gett stan och denna del av sverige en chans i 4 år... det räcker! nu är det dags att ta sitt pick å pack igen tror ja! Håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback