mkt tankar

Har kommit på en sak till ja vill göra i min närmaste framtid.. ja hoppas dock att min framtid går precis som ja vill att den går, för i så fall är den högst genomförbar.. Men det är lång dit, men tiden går ju som bekant ganska fort... varför kan man inte få leva två liv? Tänk när man dör gammal och nöjd med livet å så får man veta att man får ett liv till! Hur skulle man då göra? Skulle man akta sig för att göra om gamla misstag och istället göra nya som  man lyckades undvika i förra livet? Jag är ännu inte beredd att bli "gammal" och hör och häpna jag känner mig gammal nu.. bara för att de finns yngre folk än mig som lyckas med ena saken efter den andra.. Men lycka är dock ett väldigt luddigt ord eftersom den har olika betydelser hos varje individ.

Jag vet inte vad jag vill med mitt liv i nuläget... innan hade jag det så uppspaltat att de och de skulle jag göra innan det osv,, men nu känns det inte viktigt längre.. ja vill göra precis så som jag tänker just nu - synd att man säkert ändrar sig 100 gånger om.


Tänk om jag lyckas välja fel väg?

Kommentarer
Postat av: j

Det är verkligen världens finaste kärlekssaga!! Vill själv bara hoppa in i boken! :)



Du får va kvar på jobbet? Super i så fall! :)

2009-05-15 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback