Hej igen

Nej jag har inte gått och dött, däremot blogg.se på min dator har legat nere - fråga mig inte varför! Vad har hänt på nästan en vecka då? Tjaa det va en bra fråga - minne som en guldfisk, mycket tid går till att oroas över mattetentan som sker på måndag, idag ska vi ha sista lektionen och läraren har sagt att han ska gå igenom uppgifter som kommer på provet (inte identiska alltså!) så det känns toppen för just nu vet jag inte hur jag ska plugga! har inga uppgifter att öva på och att nöta in anteckningar känns väl ungefär som att jag inte har pluggat nåt.. Kristiflygare va ju med ja.. började med mattehemtentan som jag gjorde klar så nu är det bara att hoppas på bra betyg, men tror inte ja får vg denna gång - var en ganska svår en!det blev en del matte i helgen, men på måndag så slipper ja öva nåt mer, godkänd det blir jag garanterat så, no pressure! Jag och p passade på att umgås en hel del också då jag åker hem nästa söndag och då vet ingen när vi ses igen :( Kan dröja 5 veckor - ett absolut rekord för oss! Å nu denna vecka är det massa plugg, typ det sista innan slutet.. en kurs slutar i morron för mig så det känns bra att beta av! Nästa torsdag slutar vi med sista kursen specped- sv, då ska vi ut å äta jag och L, för att fira! Jag är nervös för v 24, vill vill vill! Det står väldigt mkt på spel känns det som, låt vindarna blåsa åt rätt håll! På fredag beställs bok nummer två Linda!! Har tänkt att beställa den tidigare, men om ja gör det kan ja omöjligt hålla fingrarna borta och den tänkte ja läsa på bussen! Nu lär jag göra i ordning mig för snart kommer L och A, vi ska banne mig vara duktiga.. :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej.

Vill du också tjäna pengar på att blogga, som storbloggarna och de flesta andra?

Då tycker jag att du ska gå in på http://elyoussoufi.blogg.se och se på kategorier "Tjäna pengar på din blogg" och se hur du kan tjäna pengar redan IDAG! Lycka till.

2009-05-27 @ 08:35:33
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback