Grattis Norge

på 17 maj och till storvinsten i Eurovision, tänk att ni skulle klara att slåt ut öststaterna! Men sedan har ja allt läst att rybakk minsann var halvvitryss så en bra fördel där...Men hans sång (låttexten går att ses hos Elins blogg) va ju klockren.. är ju lite kär i twilight å han också i en fairytale så...känner mig träffad :D (för övrigt Linda har ja sett att sista filmen nu kommer 2011, två år tidigare alltså :D)  tyckte att 9 låtar var värdiga vinnare däribland Norge så helt ok, men ja tyckte kanske mer att johanna från island skulle vunnitm, men kanske lika bra ändå att de inte vann.. har ens island råd att fixa detta jippo? Malenas låt höll inte i europa.. jag är inte överraskad trots att hon gjorde ett bra framträdande och att jag gillar låten.

Helgen annars har varit lugn och det behövde jag verkligen.. den har dock besått av en del matte men det är behövligt.. håller ju på med hemtentan och den är inte riktigt enkel.. måste ju få bra på den!
Spöade också P i monopol... han har aldrig vunnit det spelet och kommer förmodligen aldrig göra det.. ja brukar typ alltid vinna :) Ja kanske skulle börjat jobba som affärskvinna istället för lärare?? :)

Nu lite matte sedan ut å kippa luft!

Kommentarer
Postat av: Linda

WIHO!!! :D skönt att slippa vänta ända till 2013 :D

2009-05-17 @ 14:56:03
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ja visst är det ;) Visste du att Edward eller Robert är engelskman! trodde han va amerikan men när man tänker efter så ser han faktiskt lite brittisk ut :)



Haft en bra helg?

2009-05-17 @ 17:28:06
Postat av: Anonym

hihi har bara kommit så långt att jag sett att han ser väldigt bra ut som vampyr.. mmmmmm nam nam :D hahahaha



helgen har varit bra, men den har känts kort eftersom jag jobbade till kl.17.30 i fredags :( men men.. så blir det ibland haha :) din helg verkar oxå ha varit bra? :)

2009-05-17 @ 17:58:29
Postat av: Linda

glömde visst skriva namn på det förra inlägget :) gissar att du förstod att det va jag men skriver för säkerhetens skull ändå att det va från mig :)

2009-05-17 @ 18:00:03
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Johanna!

Jag tittar in här lite då och då och tänkte bara lämna en liten hälsning. Ser att du gillar Twilight. Det gör jag med! Böckerna är så fängslande, jag har streckläst allihopa. Filmen var lite av en besvikelse, men nog mest för att jag hade skyhöga förväntningar.

Ha det bra och ta hand om dig. Hälsa P :)

Kram Therese

2009-05-17 @ 21:47:28
Postat av: J

Linda: ja förstod att de va du ;) Robert ser väldigt bra ut för att va brittisk också! :) De brukar ju vara så där bleka å tråkiga men icke den här grabben!



Therese: Visst är dom otroligt bra! Gillar kärleken mellan Bella och Edward och även bandet mellan familjen Cullens.. men varför tyckte du filmen va sådär? Tyckte den va toppen! Hur är det med dig?

2009-05-18 @ 08:33:50
Postat av: Therese

Jag gillar också kärlekshistorien, även om jag egentligen är för gammal för att läsa ungdomsromaner ;) Kanske är det likheten med Romeo och Julia som gör det så spännande? Filmen kändes platt i jämförelse med böckerna. Visserligen såg jag filmen på datorn och det var en version med väldigt dålig bildkvalitet, borde kanske ge den en ny chans. Om inte annat för Edward som nästan ser ännu bättre ut i filmen än jag hade föreställt mig. Hörde att andra filmen kommer i höst.

2009-05-19 @ 23:13:00
Postat av: j till T

äsch vadå för gammal :) Man blir aldrig för gammal för att va lite ungdom och tänk på att edward eller robert är 23, så inte så ung ju :) Och visst är han otroligt fin i filmen! Den andra filmen kommer i november :)



Hur är det med dig?

2009-05-20 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback