Fredag

Igår skulle jag göra massa massa matte men det gick inte så bra så ja gav upp med det. Därför tog jag en promenad, gick och handlade tunga saker och va helt slut när jag kom hem.Men hade bestämt mig för att baka och sagt och gjort, här gjordes det bröd och kakor :). Räknade ut att dagens bröd kostade mig 40 kr och då räcker de i minst 5 veckor... så någon som tvivlar på att det är billigare (godare, nyttigare) att baka bröd så behöver ni inte göra det längre :)

Patrik kom hem sen på kvällen som vanligt och då gick vi igenom lite matte, så nu idag fredag ska jag sitta och läsa lite, ska även städa för det har jag inte hunnit med. I em ska vi på ärenden bland annat ska vi titta på en bil till pappa :) Han tyckte ja skulle förhandla med försäljaren så att han ger pappa ett bra pris för då kommer de upp med en gång å köper bilen :)

Sen så har det nog gått och blitt kväll så ikväll blir det bara mys! Med tacos såklart, har ju inte ätit det på två veckor!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback