Fredag

Grupparbete idag i skolan, det gick ju som tusan så bra, mkt bättre än förväntat och med lite redigering å så sen är vi klara med den, skönt!
När vi arbetade som bäst ringde en vänlig kvinna till mig och ville att jag skulle komma på jobbintervju :) Så jag tackade ja och ska dit i juni. Det är inte riktigt som jag tänkt mig men va sjutton ett jobb är ett jobb och detta är även ett tillsvidare jobb och inget vik :)
Så får se va som händer, är ju trött på att plugga nu och vill verkligen börja jobba nu!

När jag kom hem vid 15 tiden så gjorde ja faktiskt lite på mattehemtentan så nu känns den lite bättre.. alltid skönt när man börjat och betat av på den.. men i helgen måste ja sitta med andra matteuppgifter till salstentan för matteboken ja har måste tillbaka till bibblan på måndag...

Mkt nu...

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback