3

uppföljare kommer det till twilight i nuläget, glömde att skriva med breaking dawn också :) Tyvärr kommer inte den förrän flera år 2013 står det, men hoppas det blir mkt tidigare än så!

Men ska inte prata om twilight idag, ja måste ju släppa det lite även om jag är totalt fängslad av den..Huvudrollsinnehavaren Edward eller Robert Pattinson som han eg heter fyller faktiskt lika gammal som mig i morron :) Grattis till dig på födelsedagen!

Jag låg och tänkte på massa saker i nattt och igår men nu vet jag inte hur ja ska formulera mig så det är väl bäst att låta bli att skriva nåt om det..

Nä ännu en tråkpluggdag idag.. solen skiner iaf, om jag är duktig så gör jag massa nu och sedan solar i eftermiddag. Hoppas jag kan vara duktig bara, är inte så motiverad på nåt nu faktiskt.. .


STORT GRATTIS önskar jag min far på födelsedagen!!! Hoppas du får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback