Torsdag!

wohoo det är torsdag! Inte för att jag vet varför det är bra eller inte.. Har iaf varit duktig å gjort färdigt svenskahemtentan typ iaf.. det känns skönt men det är ju ganska behövligt eftersom ja börjar nya kurser nästa vecka.. i morron har vi heldag matte!!! På en fredag! Ja som har varit ledig på fredagar i snart 4 år typ.. :) Men men det ska väl gå, hoppas läraren vill ha helg så som vi vill ha eftersom vi inte fick någon förra helgen.. så hoppas sluta tidigare än vi ska! kanske till å med ska strunta i em lektionen? Ja menar, missar säkert inget vettigt ändå... men ett stud som jag är missar ju aldrig några lektioner - hur tråkiga och icke givande de är...

Jovars.. jag tycker det är lite tråkigt att så få bloggar nu för tiden, A och D, det är framförallt er ja tänker på.. vill veta va ni gör nu förtiden! A kom igen, aldrig försent att skaffa blogg :)

Jösses nästa helg ska ja ju åka hem till fina västergötland!  Shit va tiden går! Skönt det, vill se lite gräsmatta och krokus elller tussissar går också super! Då ska jag personligen plocka några till mor i födelsepresent.. kanske ska ja ta med mig några upp med och visa patrik att så här ser vårblommor ut.. för här lär det ju inte bli några i första taget!

Hinner dock inte få in mig vår/havslukt denna resa hem, synd  skulle vilja säga hej till D och lilla bebistheo som är några månader nu:), ingen bebis längre! Kan säga att ja är lite avis! Men P vill ju inte ha nån och ja känner att där vi bor nu så passar det sig inte.. vill inte ha honom i lägenhet.. han vill säkert ut å springa å så...därför ska man bo på landet eller iaf inte i stan :) Tror dock det funkar för er :) Ni är duktiga ni! Hoppas thailandsresan varit bra, men det vet ja ju egentligen, kan en thailandsresa någonsin bli dålig????

Nu svamlar jag, märks så fort när man inte har nåt att skriva om! Men jag är bra på att skriva mkt, aldrig vart mitt problem.. trodde ja skulle få problem med att få ihop sidor till hemtentan som skulle va 10-12 sidor enkelt radavstånd.. men vips har jag visst 12 sidor.. hur det nu gick till ... gillar å skriva :)

Fast just nu är det nog för att ja inte vill gå å duscha, därför ja skriver en massa svammel... ja orkar helt enkelt inte ta mig till duschen.. pluggade i 4-5 timmar på fömiddan sedan ut å gå 10 000 steg (1,20 h) och därefter hem för att städa.. woohoo denna torsdag! Solen skiner dock, skönt, men fortfarande förbannat kallt.. det dröjer nog innan ja får sätta mig på balkongen å sola...
Kom på att det nog inte blir mkt sol i sommar, kommer troligen att jobba så mkt ja får av min chef och av min pappa (han gillar inte att ja inte får så mkt semester :)), men va gör man inte i dessa kristider? Jo tar allt jobb man kan få! Denna sommar kanske ja ska jobba i bikini?? Nä usch då kommer det säkert ske nån olycka när långtradisarna från D och baltikum kommer... de där chaffissarna vet hur man gör när man glor... ja kommer aldrig glömma när pappa berättade att det kommit in en chaffis från tyskland å uttryckt sin beundran för företagets trädgårdsmästare (vars huvud är blont vilket förklarar en del) och pappa svarar på tyska såklart att "jo tack det är min dotter"....... hm stackars chaffis blev generad, inte kan man säga så till tjejens pappa heller! Men nog lite otur, av företaget 500 anställda så väljer han pappa att säga detta:D
Jag tyckte det var för att prata tonårsspråk - asroligt! När far berättade detta :) Kan tilläggas att jag inte jobbade i bikini då för jag tycker det är oproffesionellt!

Ett gott skratt förlänger livet! 

Nä nu har jag svamlat allt för mkt och inget är intressant så nu har ni allt förlorat ungefär 2 minuter på något som inte är intressant, too bad :D


Ha så kul i helgen!

KAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback