Svenska

Ja idag har vi fått en stor hemtenta som känns hemsk nu för tillfället men det kanske ger sig. Min lärare är mkt bättre än han vi skulle ha, bytte ju från distans till campus för att slippa han och salstenta... men det löser sig!

Igår sökte jag mitt första jobb! Låter ganska bra det jobbet men det är en del nackdelar med det också i nuläget tyvärr.. så om de mot förmodan vill ha mig så vet ja inte om ja tackar ja eller inte... men ja ska lyssna på min mor som säger att ja inte ska oroa mig.. så bäst att göra som hon säger med andra ord!

Nä ja skriver mer i morron, ska läsa klart en bok nu som min ena lärare har skrivit... intressant bok! Handlar om autism!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback