Så mycket skit det finns

På internet...

jag sa en gång till patrik att om vi får barn någon gång så kommer jag aldrig lägga ut bilder på mitt barn i bloggen, vill man ha bilder på mitt barn så får man fråga efter det via min mail... varför jag inte vill lägga upp bilder? Jag har precis varit inne på en blogg som ja hittade genom fl, där en äckelpedofil skrev... får det ens vara lagligt? Å skriva om sån skit? Liksom människan som skrev på fl, blev jag upprörd över denna skit och därför är ja ännu mer övertygad av att inte lägga upp bilder på vårt framtida barn! Tråkigt, visst är det det, men ja vill inte att någon snuskgubbe ska dreggla över mitt barn heller! Synd också - en bild säger mer än 1000 ord.. men ändå lite bra för mig då ja sällan orkar lägga upp bilder här :)

Idag är det fredag och ja ska försöka komma igång med skräckhemtentan som är enormt stor.. harj u 3 hemtentor nu framöver så bäst att starta... sedan i em ska ja gå på stan för att försöka hitta en liten present kanske... :)

Så så långt har mina planer kommit :)

Så trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Paka

Usch nej sånt kan inte vara lagligt och absolut inget jag vill utsätta våra barn för! Vilka sjuka idiotmänniskor det finns!



men men



snart tacos!

älskar dig!

2009-03-06 @ 10:33:52
URL: http://paka.blogg.se/teknik
Postat av: j

mm ja vet.. han propagerade på att det inte alls var nåt fel av att tända på småflickor eller småpojkar.. helt sjuk i huvudet, borde ju anmälas å spärras in nånstans! Så nu är iaf mitt beslut definitivt, mitt framtida barn ska inte vistas i min blogg eller någon annanstans där äckelgubbar kan finnas

2009-03-06 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback