Måndag..

Idag vaknade ja av en rejäl smärta i örat.. skönt! Så idag har ja inte världens energi om man säger så! Ska ändå knalla till skolan nån gång och låna hem en bok så att ja gör nåt vettigt idag iaf!

I helgen var vi i hälsingland hos svärmor där vi avnjöt goda middagar och massa spel som kampen mellan kvinna och man där ja å svärmor spöade våra käraste överlägset tre-4 gånger om :) Dessutom gick min <snål och inte chansa fast ja kan teknik> hem då jag vann jeopardy med 1 kr över min älskade :D Skönt å vinna, mkt prestige haha.. vi släppte också vår hemlighet för dem och det gick väl ungefär som väntat skulle ja väl vilja säga.. Och de fick lova att inte berätta för någon så ja hoppas att de inte gör det nu, här dröjer det säkert ett tag innan ja säger nåt.. bra på att hålla tyst även fast mor och far tycker det är jättelätt för mig att försäga mig, men icke! men tids nog så måste ju en hemlighet berättas eller hur!? hehe
Det var en väldigt trevlig helg i hälsningland, första helgen utan något matteplugg, skönt! Men det får man ha när man hade alla rätt på provet ;)

Har läst att ja och min bror är pseudotvillingar minsann... det ska ja säga till han, visste inte att det fanns något sådan men det är vi alltså... begreppet betyder att om mamman får två barn inom loppet av 18 månader så har hon fått pseudotvillingar, precis som min mor då, då det skiljer cirka 15 ½ månader mellan mig och brorsan... dock är det två årskullar mellan oss, då han fyller i sena december och ja tidiga april! Lite roligt det dära.. mina kusiner är också pseudotvillingar, men det skiljer 18 månader mellan dem, men bara en årskull :)

Nä ska ta tag i mitt liv nu och ska planera lite, sedan ska ja väl försöka ta mig ut och gå till skolan, men det blir nog inte än, hinner väl läsa en del i eftermiddag eller! :D

Nästa vecka kommer min bästa, och ska va här hela helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback