Inte tid

Har egentligen ingen tid att sitta här för att ja har föreläsning mellan 14-17 så det är väl god ide och göra sig skolready kanske.. borde gå om 20 för ja tänkte gå runt boulognernmed.. måste få lite luft för ja är så trött hela tiden.. fattar inte va det är med mig.. vart har all min energi tagit vägen?? Helst vill ja bara spela legobatman och slippa koncentrera mig.. jo ja vet Ja å p är lite nördiga fast vi börjar bli lite äldre.. så finns ju barnasinnet kvar å då tar man fram batman.. indianajones legot har vi ju sedan länge fixat!
Ibland är tvspel ganska avkopplande!

Idag har inget nytt hänt, från igår.. hoppas att fbk spöar brynäs.. får väl se hur de ser ut på stan då.. vi funderar ju på att gå, men tyvärr ligger de på vardagarna båda matcherna som är här.. så ja vet inte.. vi funderar fortfarande.. om det hade vart en helgdag hade vi inte funderat så mkt mer... ja menar det är ju toppen att mitt lag möter min stads lag (min och min btw, ja som vill flytta härifrån ögonblickligen :))

Nä klockan pinnar iväg.. det snöar och det är förjävligt, vill ha vår nu... enda trösten är att det är plusgrader och att snön äntligen börjar elimineras!! Maahhahah ÄNTLIGEN!! ge mig KROKUS och TUSSISSAR!!!

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback