Helgens fest

Trots att helgen bestod av mkt matte då jag har en mattehemtenta övermig som ska in i morron och som är skitsvår, så hann vi med att åka till bollnäs på 125 års fest.. jajamän så ja kommer till å med bjuda på lite bilder för en gång skull (för vi har en viss tendens att glömma den!)

Iaf som vanligt kommer vi iväg sena, ja fattar inte hur vi lyckas göra det varje gång men vi hann med tåget..

Iväg till lokalen Hertsjögården eller va den hette som låg 1 mil ifrån Bollnäs..

Det var ju 5 grabbar som ordnade festen och döm av förvåning när de va så här fint fixat, förrätten va gudomligt god, med vitlöksbröd, mozzarella, körbärstomater och väldigt italienskt... lägg märke till han i vitt längst till höger.. denne skulle bli min bordskavaljer och bjuda mig på några tequila (som ja lovat mig själv att aldrig dricka igen, men  denna gång va det gott men mina tre killar å ja var rörande överens om att citronen va värst, kokaincitron som vi sa och skrattade gott).. det skulle ju eg va tjej kille placeringar men det va ju ett överskott på killar så i mitt bord så var det jag och 5 killar :), ja hade dock väldigt roligt, trivs med killar:) och ja  jag fick också lära mig ett å annat av killarna, bland annat va en tuffing är... och det vet väl alla bollnäsbor vad det är va??:)))




Iaf.. af pigga och glada av all tequila blev vi när en musiktävling drog igång !Där vi dock inte va så bra...

Under middagen fick vi också besök! Av denna fina lilla dam...








Som va underbart rolig :D

tjoo hoo innan musiktävlingen skulle dra igång fick också 25 åringar fina presenter... .









Och se där här har vi ju E och dessutom har ja fastnat för ovanlighetens skull, som dock ser väldigt glad i hatten ut även fast ja inte har hatt utan det är E som har det..! Observera också att det inte är min öl utan älsklings som ja håller i ...



En lite mer närbild på födelsedagsbarnet måste ja ju bara bju på!!





Ja just det om ni inte trodde mig om det ja sa om ölen tidigare så se här då!




Sedan så var det ju "dans" också när alla var mätta å glada av den goda förrätten, den goda varmrätten som bestod av potatisgratäng och fläskfile och den goda efterrätten som va en underbart god saffransglass (som inte brukar va goda) med hallon... Så här såg bandet ut när de rockade.. kanske var det inte min musikstil, det spelade ju inte schlager precis utan var mer "killmusik", men  ja tyckte ändå det var helt ok! De skulle ju till å med släppa en skiva nu idagarna!




SÅKLART skulle våra 25 åringar upp och sjunga high way to hell... ja menar nu har de faktiskt närmare till 50år än till 0!!!




De rockade ju till å med!! Se på publiken!!








Därefter blev det lite kareoke och annan musik innan det nog allt va dags för att tänka på refrängen..
Underbart rolig fest iaf, bra jobbat killar, imponerad att killar kan ha ordnat denna fest, men nog lär de fått hjälp av några tjejer iaf :)))




_______________________


Nu ska ja ut å gå sedan blir det mer tenta...

Kommentarer
Postat av: Paka

Ja tänk vad bra killar kan ordna det du!

Men ja det var riktigt kul och faktiskt bra bilder! och ja ja.. det var väl min öl.. men jag höll mig iaf borta från tequilan! :D

2009-03-23 @ 13:25:30
URL: http://paka.blogg.se/teknik
Postat av: j

ja ville bara skriva det för att folk inte ska tro att ja dricker öl!! för det gör ja ju inte.. dessutom vad det gäller tequilan så är det väl oförskämt att tacka nej??? :D

2009-03-23 @ 13:37:08
Postat av: Paka

hehe ja det har du ju rätt i, och man vill ju inte vara oförskämd!

2009-03-23 @ 13:41:06
Postat av: j

nä precis! :) Gjorde ju det första gången men då såg mange (jajamän så bundisar är vi så vi smeknamnar varandra:)) så ledsen ut så ja va ju tvungen :)

2009-03-23 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback