Har eg inget nytt..

och roligt att berätta... har kommit in i en svacka där allt känns skit.. alla de där planerna ja hade en gång i tiden känns som om de har blåst bort all världens väg.. det känns otroligt tråkigt och just nu står vi vid ett vägskäl och ställer naturligvis fråga "va 17 ska vi göra?" Ska det behöva va på detta viset? usch tänk när man va liten och hade 0 bekymmer, det va tider det.. nu är ja snart det tal jag lovat mig själv att aldrig fylla så jag fyller 22 igen (vem vill va äldre än va man egentligen är??).. gammal börjar ja allt bli och kommit till en sådan där tid där det inte är roligt att fylla år.. ja menar hur kul är det att fylla ett år närmare graven? usch på J som är så pessimistiskt! Men nej ja gillar inte att fylla år längre så ja har sagt till p att han inte behöver köpa nåt,.. ja behöver ju faktiskt inte något speciellt.. Men det är klart det kanske är roligare att ge än att få, men nu är det ändå så svårt att köpa så det känns bara som man byter pengar med varandra typ.. 

Nåt som är bra är ju att mattehemtentan är inskickad :) Så nu hoppas ja bli godkänd alternativt få bra betyg.. något som är mindre bra är att jag har svenskahemtentan och adhdhemtentan kvar.. :S Men den sistnämnda är nog klar typ.. dock inte svenskan.. så ja har några dar på mig att fixa den skiten innan nästa kurser börjar på tisdag.. Ingen vila här! Fast det skulle behövas då vi blev snuvade på helgen som va... ja menar matte en fredagkväll! Nå måtta får det la va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback