Ett kärt besök

Ja idag träffade jag Ida som var i skolan och jag tyckte vi hann avverka allt och ingenting på en timme, well done av oss! Som alltid är det jätteroligt att träffa Ida och också att få höra om elliots framsteg, han är bara 9 månader, men har gått i snart 2 månader :) Snart springer han!
Vi pratade om att gå ut på krogen när L kommer hit i april, så kanske vill L träffa oss då? Vore superkul och träffas alla tre! - Samtidigt igen!

Aja tack för en jättetrevlig pratstund, alltid lika kul och träffa dig gumman! Finns här om du vill ha hjälp med exarbetet (om ja nu kan hjälpa dig förstås!:))

Nu åter plugg

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag träffas gärna allihopa om det går att få till! :D jag kommer till gävle kl.13.54 den 23e så sen är det bara till å försöka ses.. jag å lisen å hennes syrran ska ju ut på heartbreak på fredan, häng med om ni vill det :D

2009-03-11 @ 16:00:21
Postat av: Linda

nu glömde jag skriva namn! jag skrev det översta, men det tror jag du förstod hihi :)

2009-03-11 @ 16:00:54
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

heheh ja förstod :D Ja men det låter väl bra, någon tid lär ju passa iaf! ja har inte planerat så långt fram än så det lär säkert funka :) Kul! Hoppas det är bra med dig, här är det snöstorm typ, så inte så roligt, men någon gång komemr väl våren hit med :)

2009-03-11 @ 16:20:39
Postat av: ida

de var väldigt trevligt att träffas.. de får vi göra om :)

så tack själv!! alltid trevligt att träffa dig :)



ser fram emot en kväll ute med er tjejer!! säger de till stefan redan nu så han vet att han blir tvungen att vara hemma med elliot då..



Massa kramar

2009-03-14 @ 12:31:26
Postat av: Anonym

Bra det Ida ;) Hihihi, hoppas du haft en bra helg!

2009-03-15 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback