Bad day

Usch idag har jag en sådan där dålig dag där jag är så less på allting, både jag och patrik är det, vi är ganska uppgivna å aningen deprimerade i nuläget för allt känns motigt. Min pappa försökte pusha mig igår genom att se allt positivt men om jag känner honom rätt så är det bara en fasad han målar upp för att hans positivitet ska smitta av sig på mig. Men innerst inne är han orolig för mig, en nackdel att skaffa barn, det är att man alltid måste oroa sig för dem enligt min pappa :). Jag är dock glad över att han försöker se allt positivt och så där. Men det känns så typiskt mig på nåt sätt. Jag längtar verkligen att få flytta närmare hem igen. Som jag sa till patrik så tack vare att jag valde att flytta norrut så har jag fått mycket bättre kontakt med mina föräldrar än vad jag hade innan. Jag hade bra kontakt innan med dem såklart, men mycket bättre nu. Kan bero på flytten eller att jag faktiskt är vuxen nu och inte tonåring.
jag längtar också att flytta närmare A också, ska bli så kul för då kan vi umgås igen på ungfär samma sätt som förrut! Ska bli superkul i helgen! :D

Aja jag ska försöka muntra upp mig på nåt sätt, men det enda jag känner för att göra är att verkligen vräka i mig, proppa i mig, massa massa godis (helst då choklad!), då har man en dålig dag om man känner så, iaf om man heter j:) Men nej, det är tisdag och då är ju onyttigheter förbjudna... så på sin höjd får jag äta russin! (Men hur gott är det mot choklad!?!)

Tror ni att jag har någon lust med att skriva hemtentan då?? Hahah nej vilket skämt! Kom på att jag spelade in cityakuten igår, kanske ska se det istället! Nä J, ta dig i kragen och gör något vettigt!

Idag är det tisdag och det är en alldeles vanlig tråkig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback