Ännu en helg försvann

Jag och patrik har varit jättetrötta denna vecka och jag tror det har att göra att vi är oroliga och det är inte lätt att vara positiv även om ja har mammas ord i bakhuvudet.. ingen energi till någonting! Mina planer var att jag skulle plugga, men det slapp ja för ja hade inget att plugga och det var gud så skönt! Så det blev en riktigt lugn helg, med lite shopping (hehe!), promenader, bakning och så vidare. Lite mys alltså och det kändes som jag fick lite energi för i går (söndag) var jag fylld av energi för det kändes som att jag kunde gå 1000 mil eller nåt.. så när jag va ute och gick så gick ja väldigt fort, samtdiigt som ja pratade med A och M i telefon :) Var jättetrött när jag kom hem då jag stressat på förmiddagen med bakning och tvätt och annat som skulle fixas och så nu en rejäl träning för kroppen.. skönt det! Dock kände jag av tröttheten och fina huvudvärken hälsade på. Trevligt! (not!). Då är det inte så trevligt att ha besök som vi hade just då. Trodde inte att de skulle komma så tidigt, men de ringde en timma innan de kom och då hade ja inte kommit ut (kl va då 13) och om ja inte går ut innan 13-13.30 så får jag huvudvärk gånger 500 ungefär.. så ja vägrade va hemma och vänta så jag gick min promenad vilket dock ledde till att ja var genomsvettig när ja kom hem å de redan va där.. plus att min huvudvärk redan kommit.. Men jag är en sådan som måste ha saker planerat så att det inte ställer till besvär.. att gå ut för första gången vid halv 4 hade inte funkat för mig då ja hade fått yrsel, svettningar och huvudvärk..Nä framförhållning är en fördel!

Nu borde ja sätta igång med svenskhemtentan som är stoor och som ja inte riktigt vet hur ja ska få till än.. mailade läraren om en ide ja hade och om ens den va rätt tänkt.. och det var den tydligen.. var till och med plus i kanten att tänka så och om ja lyckas få ner så som ja skrev att ja ville ha det så kommer det bli ett bra plus! Minsann! Då vill det ju bara till att ja gör det också.. men hur 17 ska ja få ihop så många sidor?? Det är än så länge för mig  en gåta.. en gåta utan svar tyvärr!
Men man får göra så gott man kan! För på torsdag kommer bästa A och hennes F så på fredag blir jag helledig!!! LOVELY! Åh va roligt det ska bli!!


Nä nu ska ja inte tjata mer, blir ju bara en massa skit här ju! Nä svenska var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback