Twilight

JAG HAR FÅTT "NÄR JAG HÖR DIN RÖST" så det är bara att börja läsa när minandra bok är utläst...! Längtar redan!! Världens bästa bok! Rob är ju också en av världens sexigaste enligt aftonbladet;) ... har också fått A att älska dessa böcker och film, ja tänkte nästan det :) Är inte så svårt att älska dom!!! I juli kommer nästa bok i pocket och gissa vem som köper den då??:D

Har inte satt in mig riktigt va eclipse handlar om för jag vill läsa new moon först, å den vet ja ju redan va den handlar om lite granna... längtar också till november då new moon eller som den heter på svenska när jag hör din röst kommer... varför inte heta samma på engelska å svenska? Ja menar twlight filmerna heter ju samma på sv och engelska men inte böckerna... underligt! Ja kallar dom minsann twilight, new moon, eclipse och breaking dawn... underbara kärleksaga!!!

Nu ut med min lilla hund för han ska nana, en annan som ska nana är ja, så godnatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback