Trailer

MM här igen... midsommarafton gick fort å vi hade en jättetrevlig dag på liseberg, med choklad, lite regn å lite åkattraktioner... tror dock man blir mesigare för varje år som går!
Kvällen avslutades med "sill å potater" men med picnicbog för nästan alla... sill är ju inte gott! Jordgubbar naturligvis också!

Trevlig var det!

Igår hjälpte ja min bror lite med att flytta.. sedan var jag så fast man kan bli... i en bok... i twilight 2, new moon eller på svenska när jag hör din röst.. började med att läsa den igår vid halv 4.. nu är den slut för länge sen :( Böckerna är alldeles för korta!!!!!!!!!! Men ack så bra! Men nog vill jag allt att E skulle vart med lite mer!!

Nu har jag dock kollat lite på newmoonar trailar och även en till eclipse eller ljudet av ditt hjärta som är tredje boken/filmen... den trailern finns eg inte så det är "gamla scener" från new moon å twilight... men ack så bra å spännande.. tänkte lägga upp två trailer här, en för new moon å en för eclipse då...hm hittade inte den braiga för eclipse, så lägger upp två trailers för new moon... ingen är den officiella trailern för filmen då de är så korta...  men se ingen om ni inte vet va böckerna handlar om... det tar ju bort spännande.. men ja råder er att läsa dom för trailarna gjorde så åtminstone jag formligen LÄNGTAR till 20 november!!


Njut!

Kommentarer
Postat av: Linda

åååååh jag har bara nåra få sidor kvar i min bok nu, jag vill inte att den ska ta slut!! :( även om jag har fortsättningen å kan fortsätta direkt så är det så hemskt när en bok tar slut haha :O shiiit jag längtar som fasen tills filmen kommer så man kan få se hur dom gjort den utifrån boken nu :D iiiiiiih drömmer mig bort lite

2009-06-22 @ 14:31:08
Postat av: j

du ja kunde inte sluta läsa!! så nu längtar ja till nästa bok.. men vill eg inte börja läsa så snart - för då tar det snart slut :( Finns ju bara 4, ska nog maila författarn å säga till henne att hon allt får skriva minst 4 till! :)



Hoppas du hade en fin midsommar!!

2009-06-22 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback