Se där!

att man inte är noggrannare att kolla va man får för betyg inlagt i LADOK är faktiskt konstigt eftersom det kan bli inlagd fel.. Av en slump för att se om mattebetyget var inlagt råkade ja se att mitt examensarbete "bara" hade e tt g på sig... blev osäker å va helt säker på att vi fått B på det alltså vg.. frågade Linda å jo visst det fick vi.. mailade kursansvarige, men han tog dock för lång tid på sig att svara enligt mig så skickade även till examinatorn.. idag fick ja svar från de båda - visst var det fel.. och nu är det ändrat, det står vg på det :)

Kanske ska se över mina andra betyg med ;)

det är fullkomligt iskallt här, gick en timme nu innan frissan L ska klippa mig (jo ja har en samma som ja går till nu då ja blir nöjd hos henne) men mina händer höll på att frysa bort, helt säkert.. när ja kom hem tog ja en varm dusch för att tina för att sedan nu äta frukost.. brrr vill inte gå ut till frissan!

Men men, trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Vilken tur att du kollade upp betyget, rätt ska va rätt. :) I helgen hade jag min examnesfest, det var verkligen jättekul, men det känns overkligt att jag är klar.. Lärarexamen!! Lycka till på tisdag, jag tänker på dig.. Kramar Linda.

2009-06-07 @ 21:17:33
Postat av: j

Ja precis, rätt ska va rätt! Va kul att festen blev lyckad! Du är så värd din examen!



Tack för det :)



Ha hand om dig så hörs vi, kramar!

2009-06-08 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback