Så var helgen över

Ja då var helgen försvunnen, ingen vila här inte.. i fredas körde ja bror till l-red och hämtade han på natten så där gick den lugna sköna fredan då vi åkte tidigt och inte va hemma innan halv 7 tiden, då skulle vi ut å gå å sånt med...

ja körde brorsans bil som icke är automat.. va länge sen.. men det gick ju bara så bra, har man än gång lärt hundar sitta så.. :)

Igår va vi i jkpg, brorsan köpte massa saker till sin nya lgh.. ja körde dit och hem med men herregud va folk det va i stan då, har aldrig vart med om så mkt folk.. redan upp till ryhovsrondellen  så var det kö så där fick ja verkligen träna på stanna stopp köra utan att få motorstopp :) Men det gick super det med..

Hem igen, känner att ja har världens huvudvärk.. går en sväng med voffsen, tar lång tid pga huvudvärken.. hem igen för att söka jobb, äta tacos, titta på rallybrudar, tittar inte färdigt, min migrän som ja tror att jag har, gjorde att jag inte kunde sitta å titta, så jag gick å la mig läste lite, gick inte det heller, knaprade tabletter  å sen släckte ja.. somnade ändå ganska fort.

idag blev bamse skrämd av en hare, jag med för den delen, mor blev också förvånad.. bamse gick å nosa i diket som vanligt och döm av förvåning när han stötte på med en hare ungefär 2 centimeter från han.. både haren och bamse blev jätteförvånade och sedan sprang haren iväg och då ville bamse springa efter... så klart.. jösses ja blev så jäkla förvånad ja med! roliga var att det hände två gånger på denna runda!

efter detta åkte vi till farfar som fyllde 84 år, jo visst... smarrig tårta fick vi äta å så hade vi med oss mat som jag gjort .)

Nu i eftermiddag har jag tagit det ganska lugnt eftersom mitt huvud inte är riktigt reko än..

I morron är det jobb igen som gäller... jobbigt med måndagar tycker ja, så långt till helgen.! Men ja har mina veckosockar på mig så ja håller iaf reda på vilken veckodag det är, bara att kolla på sockarna!


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskling,

hoppas verkligen huvudet släpper!

saknar dig här hemma!

2009-06-14 @ 19:17:20
Postat av: j

det gör inte ja, vill inte vara huvudlös!

2009-06-14 @ 19:25:28
Postat av: P

hrrm hehe ok lät lite konstigt kanske :D



råkade snubbla över den här iaf, tänkte konstigt nog på dig då... nått du skulle gilla kan jag tro.

http://twotwilights.blogg.se/



love!

2009-06-15 @ 14:39:37
URL: http://polsson.co.cc
Postat av: j

ljuvligt.. rob är ju nästan korad till universums sexigaste enligt aftonbladet.. du har fått konkurrens! :)

2009-06-15 @ 20:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback