packning

alltid ett dilemma, så svårt det däraja har ingen tålamod med alla kläder som ska slängas i, så jag tar fram de saker ja ska ha med så får antingen patrik (om vi är i gävle) eller mamma lyfta i dom å stänga väskan.. ja packar alltid fel å har alltid för mkt med.. men de två nissarna, de kan minsann! önskar ja hade samma tålamod som dom!

Poletten har inte riktigt trillat in om att de kan vara den sista gången idag som ja va på högskolan, allt beror ju på om ja får jobb..
Men ack va stolt jag är 150 % studietakt å klarat de galant faktiskt, jag och linda det :) Ja hade nog klarat 200 % också men så är det väl nån idiot som bestämt att studenter minsann inte får plugga så mkt på en termin, så jag fick surmulet se på när de strök en kurs som ja redan kommit in på.. jaja kanske lika bra det.. hade bra körigt där ett tag ;)
Visst är det skönt att man ibland kan känna att "jäklar va stolt ja är över mig själv" för så måste man alltid känna nån gång tror ja iaf!

Ja som inte skulle skriva nåt mer på länge.. hehe har helt plötsligt mkt tid över! Skönt! Så nu ska jag sitta och läsa NÖJESLÄSA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback