Orkar inte

skriva här... har det bra här även om ja saknar min hälft... men ni anar inte vilket gottans jobb ja har nu va :) ute hela darna i detta underbara väder, gissa vem som börjar bli gyllenbrun, eller som faktiskt redan är det efter en underbar presshelg i mitt käraste halmstad :)
Vi var inte ens inne i stan! dock idag var vi å eurostop, hittade en ny affär, som bara hade märkeskläder och snygga sådana... och det bästa av allt alla hade 70 - 90 % rabatt! Ja kunde köpt hela affären ja :) men blev två tröjor en till mig och en till patrik, sedan en kjol och ett linne.. dessa kostade 425 kr! Bara patriks tröja skulle ha kostat 700 tex :)

Nu är det mkt planering och skit som gäller för oss, men hoppas det löser sig snarast! Ska ev på en till intervju på tisdag, men ska ringa och kolla en sak med dom..
¨
nu ska ja se på fotboll!! Brass i lien spelar ju mot staterna! BTW tyckte allt att U21erna skulle vunnit matchen, va mkt orättvist att de förlorade straffarna! Men tack för en mkt bra match, iaf från andra halvlek!

I veckan är det jobb i 30 graders värme... :D Ska nog allt slänga på mig bikinin lite iaf!

TVÅ  veckor kvar till semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback