Onsdag

Veckan försvinner fort denna med, på söndag åker jag hem till västergötland (jo ja säger så än fast ja inte bott där på 4 år, det kommer nog alltid heta hem).. ja lämnar min sambo här i sannolikt 5 veckor sedan vet jag inte mer hur det blir då allt bara är stora stora frågetecken.. jobbigt!

Igår hade jag en ganska skön ledig dag.. jag läste en bok som min vän A rekommenderade å den va helt ok.. jag motionerade naturligvis och jag bakade bröd så att min älskling klarar sig i sommar.. order denna gång var att brödet inte skulle vara så nyttigt... så därför blev det ett vitt bröd men jag kunde inte låta bli att häva i en hel del rivna morötter i brödet så det blev lite nyttigt iaf.. dock på efterhand kunde jag nog hävt i ännu mer, men tyckte jag tog så mkt så var liksom lite försiktig och vågade inte ta mer morötter.. P smakade å han tyckte de va fantastiskt gott :) så det verkar som han föredrar onyttig mat före nyttig mat... ex på söndag har han sagt att han ska äta pizza, på max och chips när jag åkt... bara för vi äter inte ofta fettismat som vi kallar det.. endast chips på fredagar för annars skulle nog P göra slut med mig :) Nåväl hemmagjort bröd är ialla fall 100 gånger nyttigare än köpebröd även fast ja inte la i några extra nyttigheter så nog ska P klara sig :D
Har faktiskt agerat lite som en hemmafru nu det sista eftersom jag inte haft så mycket plugg att göra, kanske är nåt för mig? (eller kanske inte)... enda som återstår med plugget nu är en redovisning i morron.. känns skönt!

Så gott folk, nu vet jag inte när jag skriver nästa gång, i morron blir det nog inte men kanske på fredag..
dock ska jag då börja packa, ska gå till frissan och klippa mitt (för mig) långa hår (:() och sen en diverse andra saker innan P slutar.. därefter ska jag och P ha en myshelg innan jag åker ut, bland annat ska vi ut å äta för att fira min examen på riktigt (jo ja tog i december men nu känns det ännu bättre med en termin till och jag ska ta ut mitt examensbevis) och naturligvis njuta av varandra innan vi skiljs åt en lång tid.. för jo det känns lång tid...

Ha det gott nu folk, ja återkommer alltid om det blir i morron fredag, nästa vecka eller nåt för jo mina föräldrar har faktiskt dator!


Grattis "svärmor!" på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag!

Grattis i förskott säger ja naturligtvis till ELIN som fyller 24 år i morron (eller va det 20 ?;))! Grattis, hoppas du får en toppendag!

Grattis säger jag även till stora lilla ELLIOT  som fyller hela 1 år i morron med!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Johanna :) Jo vi kan säga att jag fyller 20 några år till!

2009-06-04 @ 09:41:00
URL: http://elinlindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback