Ett jobb

till dig linda... läs detta:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5389906.ab

Du/vi har ett jobb.. vi måste ju ge stackars rob mer självförtroende! :) ... och stackarn 'är ju singel också... :)


Jag och Linda är nog rätt besatta av TW ändå :) Men någon gång ska vara den första att bli besatt alltså.. ingen bok eller film har berört mig mer....

Idag har det inte hänt så mkt, en arbetsdag försvann å så.. ringde dock en om ett jobb så ja ska på intervju på torsdag.. inte alls lika nervös som jag var förra gången... herregud det är ju bara ett samtal (intalar jag mig fortfarande:))..
Måste alltså jobba länge i morron å på onsdag :( Känner jag eg inte för.. mina dagar fylls verkligen.. jobba sova äta dö..  å så ska vi hjälpa bror att flytta i veckan.. lghn börjar bli inflyttningsklar efter all tapetsering och renovering..

Bara måndag och jag är redan supertrött, semester jag längtar efter dig! P, halva tiden på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Linda

kan mkt väl tänka mig att ställa upp på detta jobbet ;D

2009-06-24 @ 11:56:45
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback