Avslutat åttonde terminen

Jösses va länge ja gått i skolan nu, nu får det väl ändå va slut?!

Var dock tråkigt att ta farväl av Linda - min stöttepelare! Men ja tror allt vi kommer ses igen;) Känner det på mig:).. Var dock lite sorgligt att ta farväl, gillar inte det.. vi tog en fika å pratade lite sedan så skyndade vi oss på varsitt håll, men vi har ju msn och tele med :)
Tänk att vi inte har dyskalkyli ändå! För både jag och Linda fick bra betyg på våra tentor! Jag rodde hem ett A!! SÅ jag kommer få A på hela kursen eftersom jag har A på båda delkurserna!!!! Det som egentligen ska vara princip omöjligt å få A och har inte lyckats med i någon annan kurs och så lyckas ja nu i matte - som varit mitt plågoämne!! Helt otroligt!

Tackar dock min sambo för allt stöd och pushning - utan dig hade ja inte fått mitt efterlängtade A, kanske "bara" b :D

Nu har jag mängder av saker ja ska göra i lghn nu när det är sådant här öppen himmel väder dvs ösregn och dessutom blåsigt.. .sommaren kom av sig rejält!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback