AAA???

i matematik??? ja det är frågan det, hade ju mattetentan idag och den gick rätt bra, har ett fel vet jag men annars verkar jag ha rätt på det mesta, hoppas han ger rätt bara och inte tycker att jag har för lite uträkningar. Om det visar sig att jag bara har det felet (som jag fick total hjärnsläpp på hur man skulle göra!) så kommer jag få A i båda kurserna eftersom de slås ihop till ett betyg!  det hängde på den didaktiska hemtentan, men den hade jag också högsta betyget i alltså Vg. Fråga mig inte varför de blandar både vg och a-e betyg. Så nu hoppas jag på positivt resultat.. det kunde väl ingen tro att jag skulle få så bra betyg, ja som var duktig på låg och mellan, sämre på högstadiet och sämst på gymnasiet pga högstadiet... jag skyller därmed på mig själv då jag inte hade något intresse i matte å tyckte det va tråkigt, dessutom måste jag ge mina mattelärare en känga eller två... nu när jag själv är lärare kan jag inte förstå vilken skola de gick på... tacka vet jag mina mattelärare här, superbra och äntligen fattar jag också på riktigt inte låtsasfattar och det känns (trodde aldrig att ja skulle säga det här) faktiskt kul med matte nu!
Mamma tyckte det va skönt eftersom min spärr och rädsla för matte nu har släppt och pappa tyckte jag skulle plugga ett par år till å bli professor nu :D Njaaa tror inte det blir någon professor J här :)

Superskönt och kul känns det iaf, ja är inte så dum som ja trodde i matte! :D


men efter glädje kommer dysterhet, har drabbats av separationsångest av min älskade sambo.. vill det sig riktigt illa ses vi inte på 5 veckor... sedan kan det ske något som jag verkligen är kluven till; å andra sidan vill jag verkligen och kommer frågan så kommer ja svara ja, men å andra sidan.... suck känns jobbigt!

Men allt ordnar sig eller hur ?? Får intala mig det!

tack solen för att du gav mig så mkt energi denna gångna vecka, ja har faktiskt fått jättemkt färg att jag på skämt skrev ett sms till pappa å frågade om ja inte var adopterad :) Soldyrkare som jag är, hoppas solen kommer tillbaka snart (den försvinner ju i morron), så man kan underhålla brännan!


Kommentarer
Postat av: Linda

allt ordnar sig, på ett eller annat sätt vännen!

2009-06-01 @ 19:08:30
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

Tack men ibland är man så nere att man varken vill eller kan tro att det ordnar sig! Men om jag är positiv å dina vägnar så kan du va åt mina :) Känns mkt lättare att va positiv åt någon annan än en själv! Kramar

2009-06-02 @ 07:54:31
Postat av: Linda

låter som en bra deal! du ska se att allt kommer ordna sig, på ett eller annat sätt! massa kramar!



förresten, om du ha vägarna förbi jönköping nåt när du är här nere sen så tjoa till så kan vi ju försöka ses :D jag har ett bra busskort så jag åker hur mkt jag vill hela sommaren i hela länet.. vore kul å försöka ses nåt!

2009-06-02 @ 18:58:26
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

Ja det måste vi försöka få till nåt! Förresten gör du nåt på midsommar? Har inget bestämt än nämligen och vet inte om patrik kommer ner..

2009-06-03 @ 08:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback