Länge sen!

Ja det va ett tag sen och så här kan det komma att se ut tyvärr.. ja har nu insett att 150 % är en enorm skillnad mot 100 % så det är mkt att göra, vi har tex suttit med mkt matte, med vi menar ja ja och min älskade.. han är ju ingenjör och läst mkt matte medan jag är inte lika duktig .. hm så jag är så glad för att han hjälper mig! Älskar dig!

Har bara startat två av tre kurser.. de krockade i torsdas men ja valde att gå på kursintroduktionen av ADHD/autism kursen ist för att va med på räkneövningen i matte.. Båda kurserna verkar jättebra och lärararna verkar alla vara bra!
Dock oroar jag mig för ett säkerhetstest vi ska göra i matten om några veckor.... det är SVÅRT och man måste ha minst 66 % för att bli godkänd, eller två tredjedelar om man så vill :) Usch å fy, därför blir det mkt matte framöver, men också specialped och svenska.... som det är MKT att läsa i och jag har inte en enda bok... hm det känns att man lever iaf :)
Det är iaf jätteroligt att jag och Linda går tillsammans, utan henne vet jag inte om ja hade gått kursen! Vi klarar det tillsammans!

Nu ska vi snart ut å gå i snöovädret.. sedan blir det nog lite mer matte, tvätt och så ska minsann en hemmagjord semla slinka ner... det är ju ändå helg!! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback