Kommer orken orka?

Ja nu har jag börjat min tredje 15 poängare.. som kommer att sluta i en salstenta.. lovely! Ja har i nuläget alltså tre hemtentor, 1 salstenta, ett prov och småuppgifter plus tonvis med böcker att läsa.. tills det är kursbute i mars/april nån gång.. så mkt på gång nu två månader framöver.. wohhoo (:S)

En otroligt häftig grej var det iaf i vår 45 stora klass... det visade sig att det fanns en till som hette som jag (både för och efternnamn alltså) och som kom i från gotland och var distansare.. ja har kollat upp mitt namn på eniro hur många det finns, och det finns typ bara 3-4  så det är ju inte jättevanligt precis.. både hon och ja trodde först vi hade hört fel men sen så blev vi nog chockade eftersom vårt namn inte är jättevanligt!! Å läraren hade aldrig sett på maken fast han borde gå i pension alldeles snart!! Så då finns det en jag i gotland med och jag då från västergötland :D

Nu ska ja göra ett planeringschema å samla alla scheman på ett och sen skriva upp exakt vad ja ska göra varje dag... det blir långa dagar,, drygt 10 timmar är ja igång (plus ex antal timmar på helgen, framförallt söndagar).. men skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback