Tredje inlägget idag..

Måste bara skriva om nåt som gör mig avundsjuk.. mina päron är ju i mexiko/florida nu... och förra veckan va de i mexico och då fick de bo på lyxhotell och alla servade dom så att de kände sig som kungligheter... bara för att de var dubbelbokat... igår bytte de till florida ( är en komb. resa) och nu har det tydligen hänt igen... så de blev hämtade av en lång svart limo och pappa skrev att de kände sig så coola så :) Nu bor de alltså på ett flott hotell med två rum, båda med tvar i tex.. varav en är gigantisk tydligen å så lever de lyx igen.. varför har vi aldrig råkat ut för detta?? vill också leva lyxliv fast man inte betalat för det!
Ja tror allt de har köpt den lyxiga varianten å så säger de till oss att de inte köpt det.. .detta är heller inte första gången och det har också hänt patriks pappa!
Njaaa föräldrarna våra.. är detta verkligen sant att ni "råkar" ut för dubbelbokning? :D

Men kul för mor eftersom det är hennes fyrtiotioårspresent.. och hon kan minsann behöva två veckors otrolig lyx, för det är hon värd min underbara mamma som alltid tänker på andra före henne själv! Hon behöver allt all avkoppling hon kan få..! detsamma gäller förstås min far... Jag unnar er denna avundsjuka, fast min kropp vill ha sol sol sol!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback