Se där

Nu skriver jag igen:) Flitiga jag! Har precis avslutat dagens plugg, redan kl 12:) Började dagen kvart över 7 och gick min promenad halv 8, sedan in i duschen 10 i 9 för var svettig till tusen och sedan frukost och göra iordning mig för att ja skulle klippa mig klockan 10... mitt hår som är blont är väldigt känsligt vilket både ja och min frisör suckar åt.. men va gör man ? Gör det bästa av situationen såklart och det kan min frisör, så ja är nöjd :)

Därefter hem igen för att läsa lite om autism, och nu sitter ja här och får vänta i två timmar innan ja ska ta tåget till häslningland och vallsta. Tänkte dock hinna med en snabbis på stan och fixa lite.

Herregud fredag igen, vart tog denna vecka vägen tro??  Idag har ja inget roligt att berätta, men är dock avundsjuk på A och my gang  som är i Idre nu och åker i backarna.. länge sen ja va i idre nu.. vi var i valet och kvalet, men hade inte älskling någon ledighet så då fick vi tacka nej:( Sedan är det ju heller inte särskilt billigt att åka heller.. känner att i dessa tider måste man spara lite..!

Usch va ja oroar mig för allt och ingenting, det är frustrerande och tar mkt energi.. denna vecka har ja ju inte haft mkt pluggambition (även fasta ja gjort det ja typ tänkt) då tankarna har flugit iväg på andra håll som känns viktigare.. det är just nu i en jobbig period ja lever i, och då naturligvis inte bara i finanskrisen... men efter regn kommer solsken och det tror ja mkt på! Min mamma peppade mig i julas då ja kan vara lite pessimistisk ibland och hennes slagord blev helt enkelt "tänk positivt" och ja vet inte hur många gånger hon sa det men det har banne mig fastnat i hjärnan.. nu försöker ja peppa P och även L när det gäller matten - för vi ska allt klara alla motgångar som just nu belägrat sig hemma i lägenheten i centrala Gävle...
Någon som vill ha våra motgångar kanske??


Nä ska försöka vara positiv som sagt och hej! det är ju fredag, då får man allt äta choklad!! :D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback