Onsdag

Matte idag - gick väldigt mkt bättre idag, gillar verkligen denna läraren (har två) och hon förklarar på ett bra sätt, vi repeterar just nu gymnasiematten kurs A och det är väl det som kommer på provet om två (!) veckor!

I morron skulle jag eg gått på svenska och ADHD kursen men Linda kläckte den där brilljanta iden att försöka få så att vi får gå på svenskan på distans istället - och det gick bra! så nu är ja både campus och distansre - känns bra för nu får ja mer tid över till att läsa ist för att diskutera! ja tror min kropp börjar känna av stressen för just nu stressar jag väldigt mkt - dock är det inte de vanliga symptomen för stress som jag brukar få, konsigt, men min kropp gör ju som den vill.. som min bästa vän sade "vi andra får vanliga sjukdomar medan du får sånt som ingen annan får":) Ja riktigt så illa är det väl inte (hoppas ja), hoppas dock det snarast blir bättre, annars blir ja orolig och det har jag inte tid med!

Lustigt, igår skrev ja om att  ja gillar å plugga och det har jag alltid gjort, så inatt så drömde jag om högstadiet eller gymnasiet, ganska säker på att det va högstadiet... gillade högstadiet faktiskt även om ja mådde pyton fysiskt då :)

Nä vår kära mattelärare gav oss två sidor tal att träna på, kanske ska öva lite på det, som sagt provet är inte långt borta å än vet ja sannerligen inte om ja blir godkänd... man borde ju bli det då vi faktiskt läst den matten innan, men det var ju ett par år sen eller tre... :S

Take care!

Kommentarer
Postat av: Linda

håller mina tummar att det går vägen! har på känn att du kommer klara det :)

2009-02-04 @ 19:48:42
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: J

Ja ja hoppas att denna kursen går, sen blir det ju svårare.. och sen krånglar min kropp med så det är ett stressmoment i sig också :( Men hoppas det löser sig

2009-02-05 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback