Lång mattedag

Gud va tiden går fort, usch låter så gammal när jag säger så men den flyger ju bara iväg! Kan ju bero på att mitt liv just nu är damn så fullspäckat, har ju till å med gjort ett eget schema för mitt liv (som L var imponerad över :D) för allt va ja ska göra och hur helgerna ser ut... men det är kul! Kul och skönt att ha mkt att göra, så man känner sig sådär lagom nöjd på kvällen när man fått mkt gjort! Visst är det utmanande att läsa 150 % (lägger ju ner en 50 timmar i veckan ändå) men herregud så mkt som ja lärt mig nu de senaste veckorna.. ja herregud.. det är så kul och lära sig! Tur att ja valde denna kurs för vi har ju kul med jag och L och vi är nog likvärdiga med många i mattegruppen iaf - ja menar vem kan bassystemet i matte???

ADHD kursen är otroligt intressant också, lär mig mkt och det är kul och läsa eftersom jag känner att inom sinom tid kommer ja också förhoppningsvis ha en liten sak och uppfostra också så det är ju inte bara till min lärarroll utan kanske min ev mammaroll :) hihih

Nä trots att det är mkt jobb så är det kul - tror L gör att det blir roligt faktiskt!! Å så tackar vi våra älskade sambosar för att de stöttar oss!

Nä säger som S, ja skulle kunna plugga hela livet :D (Eller kanske inte, men just nu är det kul!, till å med matten känns liiiite rolig)

Nä nu har ja svamlat på här en stund, känner att ja inte har nåt nytt att tillföra!
Så därför snackar ja med J som fått gå på tråkig bio:)

Känns långt till helgen... låååång vecka suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback